Bila nak ber-reunion? Di mana?

MMM .. tak pastilah berapa orang yang akan baca mesej ni. Tapi, sebabkan dah tanggungjawab aku tuliskan jugalah.

Dah 4-5 orang tanya bila tarikh reunion ni nanti. Mula-mula aku malas nak decide, nak biarkan Committee je decide nanti. Tapi, malangnya committee pun tak tertubuh2 lagi. Yang volunteer pun, berapa kerat sangatlah. So, here we go with the multi-million dollar question.

Aku nak tanya ni: ada sapa2 nak cadangkan bila tarikh yang sesuai yang boleh kita ber-reunion ni? Kalau boleh, lepas bulan April 2007 lah. Ni betul2 self-fish nyer reason. Ikut plan aku balik Malaysia bulan March 2007. Tapi, kalau korang sepakat nak buat awal pun, Aiman tak kisah. :P

Another thing, kalau nak cadang tarikh tu, cubalah cari tarikh yang ada cuti panjang hujung minggu. Nak kasi gak geng2 yang tinggal di luar Kuala Lumpur/Selangor masa yang cukup untuk travel dan rehat.

Another thing is, kalau nak ber-reunion ni, di manakah tempat yang paling sesuai? Tapi, itulah bentuk program yang korang nak pun, korang masih lagi tak kasi tau. Nak a la formal dinner ka? A la family day ka? Atau cam ner?

Aku mengamalkan dasar autokratik terpimpin. Iyalah, dalam2 aku gila kuasa tahap langit ke tujuh, nak gak kenkadang itu dengar cadangan2 orang lain gak. So, ringan2kan jari jemari tu memberi cadangan.

Comments

Anonymous said…
hah may just nice la jgn july ghaz ooiii... semester nak start aku sibukkkk sokmo before july okesss.
Anonymous said…
ghaz,why not june ke?dulu kita register ADP3 in june kan?if x silap lah..;-)
Ghaz Sanusi said…
mas: first day kita register kat ppp dulu 5 june 1995. confirm betul sebab tarikh tu terbalik ngan birthday gwe!

hik hik hik
JohnLabu said…
june tak leh.. time tu aku menikah sorang lagi
Ayu said…
aku dari January ker December 2007 pun boleh.. boleh tumpang tengok gambar jer ler....

tapi tak pe..aiman pun tak kisah jugak :P
Anonymous said…
5th june next year dah sah2 xleh..coz middle of the week hehheh calendar for next year x kuar lagi..kalau x, leh tgk2 date yg ada cuti.