Habaq mai sat ...

Jangan tak tau, aku ada peminat2 yang tanya aku: tak de keje ke ko Ghaz, asyik hapdet blog ja .. nge nge nge.

Pepagi ni bolehla aku hapdet blog ni kasi "idup" skit. Lagipun, kalau aku tak hapdet, aku tak dapat nak menunjukkan ke satu dunia yang aku ni gila kuasa. Kan Encik Sadry kann.

Anyway, hari ni malas nak cut and paste panjang2. Satu soklan preliminary ja nak tanya: apa bentuk aktiviti yang korang nak waktu reunion ni nanti? Adakah hanya makan2 a la dinner atau aktiviti2 sosial a la family day atau combination of both? Kasi la idea dan input skit.

Sapa2 yang masa muda remaja dulu sekolah asrama penuh, sure dah familiar sangat dengan aktiviti2 reunion cam ni. Lainlah aku, aku tak biasa. Dulu aku sekolah kampung ja.

Oh iya, John Labu, there won't be any bus riding activities. la la la.



Comments

Anonymous said…
Hah atas arahan ghaz yg gila kuasa maksima tu ni hah aku paste balik. Masa hardones reunion dekat pd aritu kitaorang just buat bbq, makan and berendam dalam pantai sambil catch up with each other.
Ghaz Sanusi said…
komen sad gak. tolong tempek kat sini ja.

sad: aikk tak dak maknanya hang buat lari dalam guni tu masa reunion, cuma buat makan cukup boleh catch up with each other sambil mengketedarah. Ok ghaz?
reenazack said…
ghaz,
aku suggestkan buat tema family day..sebab dah ramai yg beranak pinak kan, so might as well buat activities for the children..So it would be a good idea to have it done at a place yg kita boleh conquer outdoor and indoor..bbq is a very good idea..aku tak suka buat reunion yg formal2 ni..tak sesuai bagi pompuan free n wild macam aku ni..hehehehe