Jom kita heboh: Cikgu-cikgi UPP + ADP

Ingatkan satu hapdet cukup untuk hari ini, tapi biasalah, orang2 gila kuasa macam aku ini tak cukup satu. Satu tak puas lah. Mesti nak banyak2.

Anyway, meh aku bawakan segmen Jom Kita Heboh. Segmen ni untuk kita sama2 bercerita apa2 ja yang berkaitan zaman2 masa muda kita dulu kat UPP dan ADP dulu.

Thread kali ni aku khususkan untuk citer2 pengalaman tentang lecturer2 UPP dan ADP. Sapa2 je lah dan apa2 aja pengalaman korang. Tapi, nak kutuk kalau, jangan kutuk2 lebih. Ingat, dorang dah berjasa pada kita semua kan. Biarlah ilmu yang dorang kasi dulu, dorang redha.

Nanti sapa2 yang nak chip in, sila2 tulis kat komen. Nanti bila2 aku cut and paste, letak kat main entry.

Eh, nanti aku sambung. Aku ada hal kejap. La la la.

Comments

sumpit said…
aku serious tak ingat sgt lecturer time kat ppp, ingat pon 3/4 kerat, yg ingat nama, tak ingat muka, yg ingat muka, tak sure nama.....

aku raca skarang mcm dah kena amnesia lak...
cpj said…
tanda2 makin muda remaja tu ET! hihihihi :P
oittt.. aku cik konot from IT pon nak join reunion gaks..bila ni weih?
Anonymous said…
aku ingat (face only nama tak ingat) ustazah yg fail kan aku dalam IES ... CIS!!!

tapi takper .. bless her soul coz memang aku setan pon
Anonymous said…
hehehe
Puan Tokeh Sibereenaberi sudah jadik lecturer fakulti musik kat sec 17. Announcement untuk yg kenal siapa dia la..
Ghaz Sanusi said…
This comment has been removed by a blog administrator.
Ghaz Sanusi said…
eh, aku pun nak update gak lah.

korang ingat Puan Nabilah Abdullah(Psycho, Sociology, Consumer Behavior) tak?

Pn Nabilah la ni dah bergelar Dr. Nabilah Abdullah dah. Got her PhD in education from USM recently.

Congratulasi doc .. bila nak belanja nasi?
Anonymous said…
Cikgu favourite aku puan zuraidah yg mengajo financial accounting walaupon ada la aku dengan si jawa kena denda dengan dia tapi dia still the best kalau mengajo accounting lerrr. Yang IT tu banyak sangat nak list kat sini kang aku dichop gila kuasa cukup la cik ghaz sorang ja hahahha.
Anonymous said…
aku ingat cikgu yang mengajaq statistik ja..
Ghaz Sanusi said…
yang mana satu? pn normah dali? pn jamaliah khalili? dr azami zahrim?
sumpit said…
cikpijah,
siot je... ceh
Amy said…
Aku ingat Puan Normah Dali..eheh dah berumur tapi body bergetah lagi tuh..antara yg suka bergaya..
and aku ingat Cik Khalida, dia ajar apa ek tak ingat..tapi aku ingat dia sbb dia cam gelabah je and tudung dia selalu senget ..pastu bebudak lelaki selalu gelak kat dia..addeHh ..
Anonymous said…
Amy..aku ingat cikgu Noraida kan? Yang ajar PEN101..Suke bebeno dgn Anwar Ibrahim....aku paling tak berapa berkenan dgn Padma Devi White..ade ke..aku paling cuba sehabis baik dlm Public Speaking dia bagi aku B+ je..mentang² aku bukan peberet student dia...Aku paling suke Ananda Tilaka (Interpersonal Relationship)...sayang dia sebab dia bagi aku A+...another lecturer aku suka is Mat Diah (Micro/Macro Economics)...then aku suka Pn Normah (computer sains lect.), Pn Adibah (sebab dia tau aku memang tak teror maths)...hahaha..
Anonymous said…
Sapa ingat Mahadeva? hahahah...peberet masa kat ESL...
Anonymous said…
aku suka mat diah, pn zuraidah,pn niza n pn nabila...sume best!