Wajah kesayangan hamba (17)

From Zieda Yazid (NO1)


Antara awek2 happening time ESL/ADP dulu: Zieda Yazid (NO1). Skarang ni pun maintain happening gak, albeit dah kahwin ngan jejaka hensem kat atas tu. Oh, his name is Jimmy Harris Abdul Rahman.

Diaorang baru ja kahwin (ghaz: bila ek .. tak ingat la. yang pasti, time dia kahwin tu aku kat Malaysia, tapi tak de sapa pun cakap/invite aku .. nampak sangat aku dipinggirkan. hikhikhik). Bila ditanya bila nak join "the mummy's club", jawab tuan punya diri "insyaallah tawun depan aku start buat projek. skrg ni dok syiok bercinta cos b4 kawin tak dpt chance sgt". quote unquote. :P

Zieda keje as a PR & Communication Executive dengan Hyundai-Sime Darby Motors.

eh Zieda, aku upload gambar ko kahwin instead gambar yang ko kasi aku dalam email, sebab aku rasakan ko cantik sangat dalam gambar ni. So, I want to share it with others. ko tak kisahkan?



Comments

Amy said…
keLASs akak kita sorang ni..eeheh sorry tak dapat attend that day, ada urgent matter, was in the office sampai petang. Anyway, moga kekal ke akhir hayat ..*hugS*
Anonymous said…
Hi zied...comel nyer ko
Anonymous said…
thanks girls :) appreciate it the compliment. kembang setaman mak..

amy, aku ni tertunggu-tunggu la kehadiran ko on my wedding day.. takde nampak2 pun batang idung.. b4 wedding beria sms ngan aku bagi advise, last2nya tukang advie tak dtg plak uhuk :'(
Abu S.H said…
weh....dulu aku suka tgk budak ni..since dia satu kelas PCO 110 ngan aku, and kelas business today,
aku pun happy la gak...
tapi curik2 tgk je...hehehe

another confession..bad S06 pun suka gak kot..ye ke bad?
Anonymous said…
"suka tgk budak ni" - aku ke???? semuanya dah terlambatttt! kenapa tak ckp dulu lagi?? hehe chewah ;) konfesi-konfesi lepas dah abis 10 taun belaja ni buat aku shy-shy cat lah hihi bad S06 tu yg mana satu? PCO 110 tu kelas apa ah? lupa siot.
Amy said…
PC0 tu kelas communication la ..eheheh zied mmg ramai peminat eheheh
Sorry la Zied..aku mmg nak sangat pegi wedding ko..terkilan sgt tak dpt pegi..anyways, u look gorgeous, as always :)
Anonymous said…
hihi kelas communication ek? when i left uni, i left my head there as well i think cos i cant even remember where E105 is!

gigi taring aku mcm vampire dulu tu ada ke peminat?? ishhh takdelaahhh.. :P

takpelah amylia cayang.. kalau ko tak dpt dtg wedding aku bcos of unavoidable circumstances, it's ok.. :)
Anonymous said…
memang sepadan gitu....weh zied, bila ko pampang gambo kawin ni ramai plak org yg buat kenyataan berani hik hik. betul tu....semuanya dah terlambat sob sob sob
Anonymous said…
hi, aku pun minat ko gak dulu...tapi nak wat camne, ko jual mahal...tak tau aku? amy tau kot.
Amy said…
Baru perasan ada nama aku...sapa anonymous ni eh? Cam tahu jek..tapi tak ingat, ramai sgt minat zied time tu, bleh buat buku..eheheh