Wajah kesayangan hamba (18)

From Badrul Hisyam Ab. Lah Sani (NO1)



Dah cam aku citer2 pasal kroni2 aku kat NO1 ja. Jangan salah faham nooo. Aku upload as and when aku terima email2 dari geng2. So happen, geng2 NO1 yang menghantar, so aku tunaikan tanggungjawab aku lah. Kalau geng2 NO1 aku tak kasi support kat aku, tak tahu lah nak citer.

Anyway, cam korang suma, aku pun dah lama sangat dah tak jumpa si Bad ni. Lama sangat2 lama. Ni pun aku ter-ber-jumpa dia dalam Friendster awal tahun ni. Alhamdullilah.

Ada dua benda yang aku tak boleh lupa tentang Bad ni. Satu, passion dia terhadap high speed, luxury cars. Asal ada je presentation, nah ko, dengarlah dia bercerita tentang kereta. Dan satu lagi, ni kes telepathic tahap langit ke tujuh. Kan dulu2 banyak sangat kuiz kan. So, in one of the quizzez, si Bad ni berjaya menjawab soalan kuiz 100% correct. Tapi yang lawaknya, dia jawab sebijik2 untuk soalan orang sebelah - Lieyssa. Ms Niza bijak. Dia selang selikan soalan. Terkantoi la di situ.

Anyway tu citer lama. Sekarang sahabat kita ni dah jadi orang besar. Besar title dia, Executive Director/Chief Financial Officer untuk beberapa companies. Yang ada "Mantap Makmur" kat nama syarikat tu, aku rasa tu semua dia punya lah. So, sapa2 yang nak beralih angin kerja tempat baru ke, boleh la kenen2 ngan Bad. Tapi, jangan lupa 20% commission aku. hikhikhik

Asal dari Klang dan masih lagi tinggal di Klang. Dia dah kahwin dah. Ada anak seorang. Nama anak dia pun best: Badrul Aiman Ezqandar bin Badrul Hisyam.


Daddy + Son

Badrul Aiman Ezqandar bin Badrul Hisyam (1 1/2 tahun)

Bad's family

Comments

Amy said…
wah baD semakin beriSi.. selalu dah kahwin mesti naik badan.. comey nya anak diA...ikut nak dia eheheh
Anonymous said…
bad: ko dok kat klang tuh kat mana?? aku pon dok klang gak kat meru
Anonymous said…
amy,

tu lah pasal, dulu seluar size 28 skrg nih dah saiz 34, sebelum reunion nak kena workout lerr gamaknyer...

eh btw, apsal ko nampak maintain? ke tu gambar lame? huhu...

hiemash,

aku dok kat teluk pulai lah.. aku tau ko dok meru, dulu aku penah gi open-house umah ko..

lagik satu aku slalu terserempak ngan laki ko kat area teluk pulai, kengkadang kat giant/tesco.. tapi nampak lak ko..
Anonymous said…
wei..its true lar..this is a small world. awat tak habaq awal2. Hubby aku tuh memang officer kat tesco bukit tinggi (btw, mana ko kenal dier?)...dulu i was staying with my in-laws kat sg udang...lar ni dah dok umah sendiri dah (renting-not my parent aaa) but still near to my parent lar...bought house kat setia alam...end of this year kot siap
reenazack said…
bad, berisi betul.. aku pun kembang gak, tapi mmg sejak ppp mengembang.. ko yang kurus keding kat ppp tu terus jadi besar ghaz sekarang..kekekekeke..lawak siot..
anyway, we had fun dulu kan..
Anonymous said…
hiemash,

aku kenal muka dier jer.. tak kenal in-person pun... kengkadang terjumpa time semayang jumaat kat masjid sg. udang (how come aku tak nak jumpa ko pun kat area nie? kat pasar malam ke? kat SSW ke?)

setia alam... wah good location and nice place too... almost bought a property there but now looking for seafront villa at glenmarie cove/kota bayuemas... hihi....
Anonymous said…
miss ajer,

at least bila owang tengok ko takdelah keluar ungkapan 'woit besar betul badan ko, dulu kurus keding jer...' (aku dah tak tau nak jawap aper bila orang tanya aku mende nih) sbb dulu dan skrg memang ko mengembang.... kan..kan..kan..hihi

ye lar, we had so much fun especially masa NO1 dulu...
Ghaz Sanusi said…
oits pompuan, perumpaan membesar jadi johan lah. bukan membesar jadi ghaz. suka suki je ko aje.
Anonymous said…
aku pon confused...hd been staying there for 3 yrs++ tp tak pernah plak terserempak ngan ko kan ???
small world but bigger space...hihihii
Amy said…
aik? ko ingat aku ke Bad? ehehe tu gambO Dec 2003 la..kira la dah baper tahun eeheH gamBo terbaru nanti la ko tengok dlm blog aku.. tak ready lagi nak reveal friendster aku..eheh
Abu S.H said…
bad,
aku pyan..
ko ingat tak? budak klang..
kita sama2 masuk spital..
ko eksiden, keta tebalik masuk longkang..
aku denggi..
hehehe...

kalau nak repair keta, gi ke kedai hankook jalan yadi..
kedai sepupu aku..tolong melayu maaa
Anonymous said…
oit pyan,

mau nyer aku tak ingat ko... aku kan satu wad ngan ayah ko masa aku eksiden...

ooo... nama kedai tuh sepupu ko punye yekk.. aku dua tiga kali gak gi kedai tuh tukar tayar, lepas nie kena selalu gi lerr sebut nama ko huikuik...
Abu S.H said…
seru lah nama kuuu....
Anonymous said…
Muka Aiman dah lain selepas 12 thn
comey betul waktu dia kecik dulu

-Aqil Dzarfan