Wajah kesayangan hamba (26)

From Khairunnajib Husain (S11)

Email daripada Najib.

Najib tak tulis banyak pun. Cuma tulis yang dia keje ngan Sidel Distribution kat Subang Jaya dan Miza keja as Legal Officer ngan AmBank.

Email kedua dari Najib, dia kasi aku gambar diorang sekeluarga untuk dipublishkan kat sini. Anak sulung dorang, lelaki, namanya: Khairulthaqif Taqiuddin bin Khairunnajib. Yang baru lahir tu, baby girl: Khairunnajihah Syuhadah binti Khairunnajib.

Citer2 lain, kenalah tanya Najib sendiri. Aku pun tak tahu.


Comments

kamadean said…
wah dah ada dua orang sepasang plak tu...tahniah...
JohnLabu said…
tahniah najibnikandh
Anonymous said…
inilah dia room mate aku, bilik 503/17 masa UPP and freshman year...
dulu mat jiwang gak... rajin buat MLM lak tuh, mcm2 lah dia promote kat aku...aku buat dekkk jerr...
Anonymous said…
Miza and Najib:

Comelnye anak you all!! Nak kata muka cam mak dia, bapak pun ada gak. Fair and square!!
Miza, you la salah sorang member TKC yang takleh harap nak balas email zaman tuk nadok I....Bila nak jumpa lagi??

Take care you all and keep in touch.

Love,
Yatt
Abu S.H said…
Najibnikand..main swak ek skang john??

MIza ni aku keal masa ada tukau2 surat kelas UPP S06 and N05 kelas Mr Mahadevan.
Aku menyamar jadik pompuan dalam surat tu..hehehe...
And bila dia dpt tahu, the message to me is (although dia tak cakap direct) "It's not funny..ok.."

Skang dah bahgia disamping Najib hero ragbi SMSS...
Anonymous said…
hello miza... dah 2 anak ko...
tahniah...tahniah
Anonymous said…
najib..lame tak nampak ko...kontek aku kat nazryani@hotmail.com