Wajah kesayangan hamba (28)

From Normi Abdul Manap (NO5)



Dah lama gak baca update kat blog. So this is my update.

Lepas ADP, terus kat PPP buat degree in Marketing. Sama class ngan Shareen Sikayun and her housemates, somemore... myza, sandra, amy etc.. My housemates; Aida Maryani, Ida Maria (Mad), Nali, Edaureen, Alin.

Oh ya.. sket update tentang my ex-housemates:

  • Aida Maryani : Married with 1 son. Lecturer at PJ.
  • Ida Maria : Dah jadi Cikgu. Tak pasti kat mane. Single lagi.
  • Nali : Domestic Engineer. Staying in Bandar Utama with husband and a daughter.
  • Alin: Ha.. She just made her update in the blog.
  • Edaureen : Still kat US. Tak nak balik. Lum kahwin.

Myself, currently working in Grand BlueWave Hotel Shah Alam as a Personal Assistant to Group GM (ghaz: sonang la keje den kalu nak buat reunion kat hotel kalu .. kan kawan kawan .. kan kann kannnnn). Married about 6 months ago to Norazman bin Jaafar. Two month pregnant (seronoknye..!) Staying in Bandar Baru Klang.

Miss you guys so much!


Comments

Anonymous said…
normiii...ko still keje grand bluewave ek?aku kat sect 9..dokatlah kita;-)
Amy said…
Normi..congrats dah pregnant! Last aku jumpa ko bulan lepas kan yg terserempak kat Summit? padanla muka berseri time tuh..dah ada baby dlm perut...hUgs kO..wendO ah
Anonymous said…
Ha... masih keje kat sini. Dah lima tahun!. Sesekali jom la jumpa kat BlueWave, Hi-Tea. 50% off. Amacam?
Anonymous said…
wokey gak! no. ko apa?aku still simpan name card ko dulu...bt kena cari balik lah;-) aku ingat ko dah x keje situ..
Anonymous said…
hei normi...ni aku lar..hiemash
nak ikut gak arr for the Hi-Tea, bgtau ekk when??
kodeng...jgn lupa aku plak
Anonymous said…
normi: apa hp no hang ekk ??