Wajah kesayangan hamba (29)

From Nazif Emran Farid/Onn (SO1)

Update:

Assalamualaikum kepada semua,

Aku tak pandai buat karangan pasai diri aku, tapi pasal Ghaz seorang yang garang dan brutal, maka terpaksalah aku menulis sedikit coretan. Aku dulu ditakdirkan Allah dapat fly ke University of Southern California di Los Angeles, sekali dengan Yasz (S01). Grad Dec 99, balik Malaysia kahwin (bulan yang sama), dan terus sambung Masters kat Adelaide University, Australia. Cuma disebabkan factor-faktor tertentu, aku belum berjaya habis lagi sampailah sekarang. Doakanlah supaya aku habis cepat supaya aku boleh balik untuk kacau kehidupan korang sumer.

Anak dah dua (Thoheer – 6 tahun, Muhsin – 2 tahun), tapi expecting another one in the next few weeks (ghaz: tahniah Onn. nanti dah deliver update kitaorang ek). Bini aku Nor Azyati Yusoff, kerja sebagai doktor kat sini. Best gak jadi sura rumah – aku asyik dok lepak kat rumah aje sambil buat thesis aku dan menjaga anak. Aku balik nanti insya-Allah akan tinggal dengan mak bapak aku kat Kajang (takde duit nak beli rumah). Sesiapa yang lalu Kajang, boleh telepon aku – aku belanja satay.

Itu jer. Miss you all so much (only the guys). Semoga Allah pertemukan kita sumer. I already know I won’t get to meet Jeff and Bob, two guys I remember perfectly because of their shining personalities.

Onn


Original entry:

Pictures received from Onn.

I'll get him to write an update later. Gambar dulu nooo.

Comments