Wajah kesayangan hamba (35)


As promised aku sertakan biodata aku yg ter latest. Aku sekarang dah jadi housewife sepenuh masa (for the time being) dan aku pun tgh giat carik kerja. Baru berenti kerja sebab dah boring working with same organization for almost 7 yrs (ni kira loyal jugak). Nak carik new place, new environment.

My son nama dia Danish Ramadhan Bin Ishak. Lahir on 8 Ramadhan 2004. get married on 31/08/03. Baru seoarang, tak larat....nak tambah lagi. Muka dia mcm muka husband aku (sorry, my hubby foto tak de- malu)..hehehe What else...tak tahu nak tulis panjang sebab dah biasa tulis in point form..

Ok..till then...

~ myza ~

Comments

Anonymous said…
hi Myza...comel nyer Danish. kalau tak silap sebaya ngan Faris kan..
ko dah tak kejer RHB lagi ker? apa hp no? Apa kata bulan posa ni kita arrange berbuka posa sesama nak tak..
Anonymous said…
hi myza..lama tul tak tgk ko ek..makin berseri2 la hehe..
Amy said…
My..ehehhe tima kasih eh fill up biodata. Si Julie tu bila lak..suruh cepat2 sket eheheh
Anonymous said…
woit korang..jom arr bukak pose sama2 ek...best gak ek..;-)kita bukak pose kat blue wave n mintak normi discount 50% heehheh
Amy said…
nak...nak..jom?
Anonymous said…
Hallo,
Syok-syok je discount 50%. Gerenti tak dapat le. maklum lah demand tgh tinggi. Anyway, kalau tul nak buke pose sesama ajak aku sklai.
019-2658811.
-Nomee-
Amy said…
ehehe normi tak kisah ah tu tapi takkan 10% pun tak dapat? ahahah erk kita jumpa nanti ni nak berpasangan ke solo2? Kalau berpasangan, kena la control cakap dan gelak ek..kalau solo bleh sembang sakan.. tapi gua ikut jek..mana2 pun bleh, laki gua sporting..
Anonymous said…
hehe tul tuh amy...10% x dpt ker?hehe ramai2 kan..business gak tuh;-) myza, x silap aku normi dah dlm 5/6 bulan rasanye..tul ke normi..if silap sori arr..eh bila due ek?
Anonymous said…
woit korang...pekabar sumer
normie, apa the best rate ko bole bg utk buka posa? tp bior lar within everyone's budget & menu syok2 sikit...heheheee, bawak arr laki & anak baru syok jumpa reramai (kodeng ko bole bawak anak tekak...aiman tak kisah pon :)
hp aku 012-2423377
Anonymous said…
yelah hiemash...taule aku single mingle lagik...isk isk..sob..sob..sedih aku:P sampai ati ko hehhe aku mmg kemana2 pun bwk anak tekak aku..ko x bwk ke?:P heeehe