Wajah kesayangan hamba (36)

Hi all,.. First of all, seronok giler aku bila dapat tau ada blogspot adp3 nie.. itupun budak adp4 yg bagitau kat aku..

Seperti yang dijanjikan, nie update pasal diri aku..

Nama aku Mohd Zairi Ishak aka APAI. dulu dalam kelas S06.. Ramai yg tak kenai kot sebab aku pun bukan nyer glamour macam Ghaz tu (jgn mare ghaz)..... aku satu kelas dgn mary, bad, sufian, arni, abas, dan yg lain2.. (sorry tak ingat nama).. housemate aku pulak dgn mat top, wak jai, ali, and nik fadzli. Si adib and bagong(SO1) pulak selalu lepak bilik kitaorang.. Masa gawat dulu, lepas PPP aku pergi USM kat Tronoh,.. ada jugak beberapa bebudak adp3 yang pergi sana.... yang aku masih ingat (zulhisyam salleh, meor, shahrul, herman, saliza )

Aku skang kerja kat Cyberjaya… dah 2 kali tukar keje.. carik pengalaman baru,.. lepas grad dari usm aku kerja kat Marconi kl.. lepas keje 3 tahun, aku pergi Timedotcom pulak,.. and lepas setahun, here I am.. kat cyberjaya nie.. Antara bebudak adp3 yg pernah aku jumpa:-

1. Rudy – jumpa kat cyberjaya
2. ayam – jumpa kat airport miri
3. bruce – jumpa kat airport miri jugak
4. zulhisyam – jumpa kat kl. Dia kawin dgn org kelang,.. anak dah 2 dah kot..
5. meor, shahrul, herman, saliza – jumpa masa kat usm dulu

Aku kawin pada 26/11/04, and ada sorang daughter (batrisyia balqis - baru 9 bulan). Wife aku hafizah hanim... aku kenal masa keje kat marconi dulu. And seperti biasa, aku masih maintain macam dulu,.. orang kata lepas kawin badan mesti naik, tapi tak jugak la.. perut aje naik sikit..Nie ada gambar family aku… and kat ppp enjoy!!

Itu aje update aku setakat nie.., kalau korang ada apa2 aktiviti, jgn lupa bagitau aku..(zairi_ishak@hotmail.com 013-397 5546).. insyallah aku join..tengkiu



gambar anak aku.. Batrisyia Balqis (skang dah 9 bulan)


gambar aku dgn wife aku...


dari kiri (aku,lupa nama,nik and bagong)


masa dinner kat hotel apa tah…

Comments

Anonymous said…
wei....tuh gambaq aku....sebelah ko dira....n aku...n my other roomies....sapa tak kenai apai....ehem...ehem.....
Anonymous said…
apa yang ehem..ehem...tu... aku kena gossip jugak ke masa kat PPP?...
Anonymous said…
gossip aper nyer apai. ko byk peminat lah dulu2. hahahhaa...
Anonymous said…
apai n beg hijaunyer....asal lalu...musti bebudak pompuan nak tengok...maklumla zaman kekanak dolu2....
Anonymous said…
yg comment kat sini pun takde yg nak reveal identity....kes2 penah minat kat apai lah nih....wei....dah jadik laki n bapak org tuh!!!....kahkahkah....
Anonymous said…
korang nie pandai2 aje kata aku ramai peminat...
semua yang hantar tu anonymous la pulak..
main2 la korang nie...

p/s: beg hijau tu aku guna sampai la nie tuu..

-apai-
Anonymous said…
biar betik....beg ijau ko exist lagi....ko nak tau pasai ape ramai yg cam kat beg tuh coz ko kurus sangat so dari belakang beg tuh yg lebih terserlah....
Anonymous said…
sekali pandang macam beg tu macam terbang sendiri.. dua kali pandang nampak aku bawak beg tu pulak ye...
tapi takpe,.. sekarang aku lagi besau dari beg tu..hahaha.

-apai-
Amy said…
aku tak anonymous ah..eheh apai meh aku bagitau mmg ramai pompuan minat kat ko dulu ahahha.. tak termasuk aku la..nanti ko muntah ijau plak
Anonymous said…
bukan setakat ppp aje ramai SA... kat USM pun sama jugak.. kwang..kwang..kwang..
Anonymous said…
sib baik aku tak teruskan projek nak usha si apai nih if not musti merana jiwa....keciwa...kuhakkuhakkuhak
Anonymous said…
apai...(baca dengan suara garau)
i pun minat you dulu....you jambu nyah....
Kaza said…
Apai... anak baru sorang... bini pun sorang..... jangan jadikan ia satu penghalang.... hahahaha!
Anonymous said…
setia pada yg satu beb... :)

-apai-
Amy said…
Ces Kaza, sempat lagik meracun tuh.. muahahah
reenazack said…
apai,
since i am the registration committee member, tgk ur form baru perasan tinggal setaman ngan aku..walaupun i'm sure u don't know me..taman cuepacs..me at jalan 3F..raya datangla umah, tapi takde duit raya la..hehehehe


-ajezack-
Abu S.H said…
barangsiapa yang berkahwin lebih dari satu, maka sesungguhnya dia telah meletakkan sebelah kakinya kedalam neraka.....(aku tak kata masuk neraka, tapi sebelah je)
Anonymous said…
ye ker?.. la,..tak tau lak aku ada budak ppp duduk area cuepacs nie,..
parent engko sapa reenazack... maybe aku kenal kot...
bak sini no tepon,.. kang aku datang masa raya...insyallah...
reenazack said…
apai, umah aku sebelah umah tok imam khairuddin..mengadap main road to Batu 9.. meh ler dtg raya..tapi aku cuti raya 2 hari tu jek, pastu keje balik..
03-90757767 no umah.

AjeReenazack
Anonymous said…
okey,..sebelah rumah ustaz khairuddin rupanya..
kat depan rumah engko tu ada org letak kete utk dijual ke?.. kete engko ke?..
aku raya nie maybe tak raya kat cuepacs sebab rumah parent aku tengah renovate.. tak siap lagi.. so skang parent aku la nie dok dgn aku kat bdr tasik permaisuri..
rindu nak terawih kat surau cuepacs.. morey pun best2
Anonymous said…
calling calling 03-90757767. jom dating jom.