NO5 In Memories

Mas Aida aka Kodeng ada hantar banyak gak gambar2 time ESL a couple of days ago. Tapi, dia hantar dalam format yang berbeza sikit. So, nak kena mintak Kodeng re-send gambar2 tu. Skrang ni rasanya si Kodeng kat Indon kot. Gi jalan2 cari makan kat sana ngan parents dia. So, tunggu ekkkkk. Aku upload sekeping dulu. Kalau kualiti gambar kureeeeng skit, maaf ekk.

By the way, korang masih ada simpan gambar formal ESL macam yang kat bawah ni tak. Gambar yang kitaorang (ghaz: teringat zaman2 gila kuasa aku dulu .. zaman apple and chocoloate dedication .. zaman song dedication .. zaman 1sen collection) ambik untuk magazine ESL tu dulu. Kalau ada, please scan and forward it to me atau Mary untuk dipublishkan kat sini.

Here we go: NO5 in memories.

Diri kiri: izwa, elly, mas, oja, normi, miza, mie, ninie, sandra, yem, hiemash, alynn, shan, myza

Duduk kiri: radin, saiful, arwah Jefry, arwah Bob, mrs sarah, hafiz, yusry, al-jep, hasry

Al-Fatihah to arwah Mohd Jefry & Arwah Bob



Comments

Amy said…
Kalau ghajin nanti aku scan gambo NO3.. eehehe
nak comment ghaz punya comment :
Memang aku ingat zaman tu..ada satu gambO aku lepak seblah ko kat tempat dedication tu dlm magazine UPP tu.. lagi satu, harap maklum eh 1 cent collection tu N03 menang time tu ehehe sebab..kitaorg gi tukar duit kat bank banyak2 bagi cepat sket banyak 1 cent tu.. ahah pecah dah rahsia..
Zaman ni gak aku teringat zaman Amadt Kuda dok ngurat Rina depan kelas N01..tersipu2 si amadt kena sakat dgn zieD..poyO!! keH keH