Luahan Perasaan Suami

Per request, I am posting the email I sent out earlier today here. This is based on an original article I found on the Internet. Untuk jawapan isteri kepada suami ... biarlah rahsia! hehehe

  1. Isteriku, iktiraflah kelakianku
  2. Isteriku, jagalah rumahku
  3. Isteriku, janganlah leteriku
  4. Isteriku, fahamilah perasaanku
  5. Isteriku, berbincanglah denganku
  6. Isteriku, hiaslah dirimu
  7. isteriku, berlemah lembutlah terhadapku
  8. isteriku, hargailah pemberianku
  9. Isteriku, janganlah pilih kasih terhadap anak-anak
  10. isteriku, jagalah makan minumku
  11. isteriku, jagalah pakaianku
  12. Isteriku, didiklah anak-anakku
  13. Isteriku, raikan keluarga
  14. Isteriku, sembunyikanlah kepintaran dan kelebihanmu
  15. Isteriku, janganlah buang masamu
  16. Isteriku, janganlah banyak karenah
  17. Isteriku, patuhilah kepadaku
  18. Isteriku, janganlah cemburu buta
  19. Isteriku, tunjukanlah sifat sabarmu
  20. Isteriku, iktiraflah kepimpinanku
  21. Isteriku, bantulah kejayaanku
  22. Isteriku, jadikan anak-anakku insan yang beraklak mulia
  23. Isteriku, permudahkan penglibatan sosial ku
  24. Isteriku, janganlah boros
  25. Isteriku, hargailah kejayaanku
  26. isteriku, galakanlah hobiku
  27. Isteriku, suburkanlah pembangunan intelekku
  28. Isteriku, berjimat cermatlah
  29. Isteriku, berterus-terang dan berkomunikasilah denganku
  30. Isteriku, janganlah terlalu mengawalku

Comments

Anonymous said…
sebenarnya benda tu panjang lagi:

Isteriku, sebutlah namaku kuat-kuat ketika bersenggama

Isteriku, hanya akulah dimatamu.. hanya aku. ketepikan ibu bapamu.. hanya aku....

Isteriku, lain kali telanlah... ia hanya protein, bukannya najis...

ni aku tak buat2 eh...mmg dlm email tu..
Amy said…
CeS Apan..sabO jek la..ehehe
Weh Ghaz..mana aci.. ko nak aku listkan bagi pihak perempuan ke idak? Hehehe i'm sure kawan2 pompuan aku punya list lebih panjang dari nih ehehe
Ghaz Sanusi said…
amy: sila sila. list jangan tak list.
Anonymous said…
haaa jom amy! kita list byk2 hehhhee x aci arr...
Anonymous said…
ceh jejantans ni semuanya nak menyenangkan dorang je.. kita ni terpaksa simpan and telan je perangai2 setan dorang tu ke? no way man.

Amy, go ahead and list down our needs plak!!! aku sokong 160%
Anonymous said…
celaka sapa buang list yg aku bagi hari tu... hari tu aku letak yg pro-pompuan, ada orang delete!!! FFUCCKKK!!! takkan la blog lame camni pun nak bertapis-tapis kot?