Tarikh Reunion

Ayu tanya:
Ghaz..bila nak discus2 bila nak buat reunion? ker still dalam process menjejak kasih adp3?

Aku jawab:
Orait. Ikut2 perkiraan aku, tarikh yang AKU RASA paling sesuai untuk reunion kita adalah pada hari Sabtu, 2 JUN 2007. Hari tu nanti adalah cuti umum Hari Keputeraan SPB Yang diPertuan Agong.

Apa yang kitaorang cadangkan adalah program reunion satu hari. Pada sebelah paginya, ada program berbentuk family day. Yang kitaorang nak buat adalah planned activities cam games dan sukaneka. Ada aktitivi yang melibatkan mak bapa dan juga untuk anak2. Personally, aku prefer 'planned activities' sebab kalau tak de aktiviti2 cam ni, mahunya semua mak bapak berkepit dengan keluarga dan anak masing2. Tak de interactions pulak nanti. Kalau ada pun, antara geng2 kecil sesama sendiri aja.

Sebelah petang free. It is up to you guys la nak buat apa2. This is when free activities can take place. Including, going for a swim. :p

Dan, pada sebelah malamnya pula, acara highlite: dinner. Time ni, biasaklah - cam mana2 dinner gak lah. Aktiviti makan2, performance, sesi cabutan bertuah dan sesi photography things like that.

(Disclaimer: Ini bergantung kuat kepada the number of volunteers. Masing2 pun ada kerja kan. The more people chip in to help, the lighter the work. Kalau volunteer tak ramai, so scale reunion pun kecil lah.)

Anyway, cubalah korang tengok kalendar kat bawah ni, kot2 ada yang nak cadangkan tarikh yang lain. Cam aku cakap, tarikh tu masih boleh dirundingkan.


Dalam tu ingat juga ek, kasi cukup masa untuk kawan2 dari luar KL untuk travel dan rest.

Dan, bila korang dah berpuas hati, please vote kat bawah ni. Kitaorang nak tahu samaada tarikh ini sesuai atau tak. Kalau ada apa2 nak komen atau nak kasi cadangan, please leave them in the comment box.

Yang penting, tolong beri response. Otherwise, we wouldnt know.


Tarikh Reunion: Sabtu, 2 Jun 2007
Setuju
Tidak Setuju
Free polls from Pollhost.com


Comments

Ghaz Sanusi said…
Aku setuju sebab tarikh tu dah dekat sangat dengan tarikh first kita register kat PPP: 5 Jun 1995. And, Insya Allah, time tu nanti aku dah ada kat Malaysia.
JohnLabu said…
aku setuju apa yang korang setuju
princessren said…
erm mamat aku balik kpg laaaa.. i thnk most of the east side ppl go back masa tuh.. org GAWAI maaaa... :(

and masa tuh jugak, long time ago, masa nak masuk PPP back in 1995, i miss Gawai for the first time in my life..

but if sumer org setuju, sigh, takperlah, i sacrifice the Gawai to c u guys :D
kamadean said…
aku tak setuju...ini tidak adil...sebab aku register lewat seminggu dulu....so aku setuju apa yg korang setuju (as John said)
Anonymous said…
Hmmm, aku dlm dilemma.. 2nd June would be my 1st wedding anniversary lah.. Hmmm, dah planned for another trip alone with hubby.. Aku nak gak join reunion nih.. camne ek??

Ala, buat high tea gathering oun kira ok what..then, baru kita discuss buat yg event yg gempak..depends on majority.. just my 2 cents view..
Ghaz Sanusi said…
mary: sorry, aku tak realize time tu cuti gawai. aku depends on national public holiday tu ja. maybe you want to suggest a new date? i dont mind .. and, others also i think. as i said, date tu belum confirm lagi. but thanks, kalau ko setuju dengan majority if we go along with the 2nd june.
Anonymous said…
can we choose the next wkend instead? it's my bday the day b4 and i'd like to hold a do to celebr8 my 30th year with family. this request may sound selfish, but i wud like to attend the reunion jugak maa.. the next wkend tu is still a school holiday altho not a public hol. but i'm sure nobody works on saturdays anymore now, yes?
Ghaz Sanusi said…
alin + zied: we'll see what others are saying on the date, ek.
Anonymous said…
oklah Aku setuju Ghaz.... bila lagi nak kumpul ramai2 macam dulu...