Wajah kesayangan hamba (19)

From Ahmad Suffian Osman (SO6)

Nama: Pyan aka Hucs
Nickname : Ahmad Suffian Osman (S06)

Lepas ADP, sambung degree ITM (masa final sem baru tukau jadi UiTM) BSc (Hons) IT. Sama dgn Mary, Sad, Ayu (ghaz: Ayu ni skrang dok ostraliaaa tauu ..), Azwar n the gang (IT HARDONES).

Grad, menganggur 6 bulan .. then mid 2000 keja ngan ESSO (Now ExxonMobil) sampailah sekarang. (Sapa nak masuk line IT kat Exxon, contact lah aku...InsyaAllah, 50% dah bleh lepas...(tapi kalau opening group aku la..kalau group lain aku tak leh jamin)

Kenal bini, Haida Fatimah Hashim (T'ganu kite) Jan 2001, Meminang Mac 2001, Tunang Julai 2001, Kawin Dec 2001. Bini, USM - Food Tech (kawan ngan Gee Abas - what a small world - people always say) tapi bukan kenal thru her lah. Baru habis KPLI, and dah jadik cikgu sekolah rendah since Jan 2006. (ghaz: woi pyan, ko tak mention bini brazil ko ek. ngelat ekk. ehem .. kepada yang tatau, dia ada bini brazil. serious tipu!)

Anak sulung, Shahindah Hadfina was born on Oct 26 2002 (Sama birth date ngan bapaknye - So kalau aku buat bday party anak aku, jangan lupa present aku skali)

Itulah perkembangan aku setakat ni. Oh ye .. body pun mengembang selaras dengan family (ghaz: chop3, aku chop jadi president persatuan 'pengembangan' ekk.) .. and nanti December, InsyaAllah new family member will arrive. Doakan semua selamat (ghaz: Congrats Pyan. Insya Allah, semuanya selamat. Sama2lah kita doakan, iya.)

Ini ada gambar ekslusif, baby in 21 weeks .... baru amik last Wednesday.

Gambar family tak byk, tu yang superimpose buat collage tu...(sbb aku makin tak suke amik gambar...lense kamera makin kecik skang ni...hehehehe)

Asal dari Klang, masih di Klang.
(ghaz: apasal tak dak mention koleqq langsung ni dalam autobiography ko ni .. tak leh jadi ni)

Dulu2, siapa perasan kalau apa2 pasal Silat Cekak, akulah orangye yang paling sibuk. Naib Presiden Silat Cekak Hanafi 1996-1997. Pembantu setia arwah Bob. Presiden Blok 11 - 1998 (zaman orang semua tak nak jadi Presiden dan menganiaya aku jadi presiden..hehehe) (ghaz: eh, aku duduk blok 11 dari 1995 sampai 2001; apsal tak lantik AKUUUUUU ... mm, ko memang tak kasi aku chance langsung nak gila kuasa peringkat kolej .. muhahaha)

Nak berkenalan lebih lanjut, sila ke sini: THAT THING I DO

Shahindah Hadfina - 4 tahun



Comments

Amy said…
Erkk..aku suka mengomment..tak bleh tengok '0 comments' eheh dulu aku ada terserempak dgn ko tengah tolak stroller..tapi muka ko serious gila time tuh..so aku tak berani tegur..eheh satgi ko tanya balik lak 'Ko sapa' buat malu aku je kan? eheh Oh ko le Hucs..ok..ok tahu daH..
Anonymous said…
he he as per requested.. pyan kalau ko gi jumpa sedara ko Syarif Janjang kat Dengkil tu jgn lupa turun rumah aku skali...
Abu S.H said…
amy..
ye ke?
aku memang muka slalu serious..ramai kata sombong..
tapi kalau ngan kawan2, aku l amuka paling tak serious..

bad..
bila masa plak ko S07???
ko kat deskmate aku yang dua2 muka tak malu kat S06??
Unless kalau ko claim ko sheila on 7..tu aku tak tau..

ceh..syarif jajang.....
aku memang nak pegi rumah nko..one of these days...tak samapi2 gak lagi...
malam esok ok tak??
Ghaz Sanusi said…
bad pilot: apa email ko? aku nak add dlm mailing list.

hucs: apasal tak de orng minat nak dengar citer bini brazil ko? adakah cuma aku sorang ja? mmm
Abu S.H said…
heheh...
bini brazil...ko je berminat....
dah expired lah ghaz..anak pun dah remaja
nice try lah...takde org pun tanya..hehehe
Ghaz Sanusi said…
pyan, orng tak tanya sbb aku belum boh saiz font 46, kaler merah, letak bling bling suma. nanti sat lagi, aku promo gila babas. menjawabla ko nanti. hahaha

eh, aku nak invite ko jadi contributors. jangan malas.
Abu S.H said…
hahaha...
aku tunggu invitation je..
takde exclusice invitation, aku tak men aaa...hahahah
bagi la ghaz..kalau aku tak malas aku akan CUBA post apa yg patot
Anonymous said…
pyan, ada dara kau tu comel betul.
ada iras2 bapak dia plak.
yg 2nd ni dah tau ke girl or boy?
anyway congrats..
Abu S.H said…
haha..
aishah S07...(ke S04?)
aku takde dara..hehe..jgn mare..

memang byk iras bapak dia..bab comel2 ni memanglah..
and more towards daddy's girl lah.

for the second one, kitorang will let the baby itself to let others know when the times come..kira ala-ala "biarlah rahsia" gitu..hehe
and ..thanks
Anonymous said…
ehehe tak prasan plak salah eja..
Anonymous said…
to kak daa via abg pian...
nih ani..bukak blog nih dpt la nengok indah.. dah besar.. yg 2nd aper namer? for the latest contact me at frenster engku_mahani@yahoo.com
Assalamulaikum