Wajah kesayangan hamba (25)

From Juliah Mahmud (NO6)


Hi All,

Miz u guyz soo much!!!

Ramai yg tak kenai i kot coz i bukan glamar pun kan PPP dolu2..... same class ngan shima (ghaz: keje BNM sama aku ... department lain la. cantik dan bergaya dia sekarang!), sonya, shahreen, kaza, laila (ghaz: fyi, laila dah kahwin dah baru2 ni. finally. hehehe), isma n ramai lagi member yg rupa depa tak penah luput dlm kotak fikiran.....cehcehceh.......

What a small2 world kan.......akhirnya i kawin ngan cousin Marina Esme......jiran sebelah masa di Kolej Blok 5 dulu....Hi Na!!!......Marina yg memulakan detik pertemuan I n my Hubby.....thanx Na..........lar nih I dah ada sorang daughter.....Aisya 2 yrs old.....lasak sungguh....... lar nih jugak tengah expecting.......due bulan 12 nih........hopefully boy lah pulak.........

I keja ngan gomen as Akauntan (camna bleh tukaq from Busadmin ke accounting) (ghaz: kat Jabatan Akauntan Negara) ......masa kat UIA.....i, Munziaq (ghaz: munziaq ada kat UK ni nak sambung buat PhD gak. la ni tak silap aku, dia tengah pulun nak siapkan Masters. dia kat birmingham. tau kann.) n aljep tukaq profession coz kami malas nak baca buku busadmin yg tebal2......

Oklah.....tak banyak cerita lagi........cuma nak congrats Ihsan yg tengah buat PhD .......n shout to all my dear frens masa kat UIA dulu.......Yan, Blend, Shima, Salmiah, DAM, Ihsan, Ijan, Aljep, Munziaq, Budak kecik suara pelat (sorry lupa nama hang) (ghaz: hasry "feminin' zai? radin?) ....kihkihkih....

and to all my dear roomies masa kat blok 5/511....Dira, Azira, Chah, Ina n Azie.........miss u all soo...sooo...much......

Aisya - 2 tahun

With dearest hubby, Nazlie Syahzeer and daughter, Aisya


Comments

Anonymous said…
thanx ghaz....for remind me about zai hasry (dia ada nama glamar masa kat uia dolu) n radin (camna bleh termiss nih)......
Amy said…
eehe Julia yg dari dulu cun melecun.. cute baby hang..
Uih mUnzir kat Birmingham Ghaz? Suruh ah dia masuk sini, dah kahwin ka belum? Dia budak N03 dulu, classmate aku maaa.. last aku jumpa dia masa wedding Amadt-Rina
Ayu said…
Hi Julia.. jgn lak lupa jiran bilik sebelah, tangga berlainan ni..he..he.. Ko maintain jer aku nampak... last jumpak nko masa aku rajin 'menumpang' tidoq kat bilik korang kt UIA dulu lah kan..he..he...

amy .. Munziaq dah kawin dah.. dia study and wife dia keje kat Birm sekarang ni.. aku ada blog wife dia.. tapi nak publish kat sini macam tak appropriate lak.. kalau nko nak email aku lah.. ladyayu@gmail.com.
Anonymous said…
Hi Ayu....last jumpa rasanye masa u baru besalin your baby girl yg cute tuh....baby boy u bambam lah....comei...ikut sapa aahhh....kim salam semua k.....
Hi Amy....munziaq kawin ngan budak uia...lupalah nama dia....ramai makan ati ooooo......kihkihkih.....
Anonymous said…
Adik... aku lah Dira. Wah... gila lama tak dgr cerita nko... baguslah you're doing well, very, very happy for u. Apa email nko yek? Kalau ko baca ni, tlg lah email aku, rindu lah kat nko...

Ghaz, hi... awesome effort. Nadira (SO3 - i think) here. If you've got Juliah's email, could you please forward to me, thanks so much.

nadira@natsys.com.my