Wajah kesayangan hamba (31)

About Raja Azhar Raja Othman (RR)


Kepada sesiapa yg mengenali Raja Azhar Raja Othman (RR) yg brutal macam Rob Flynn Machine Head, sekarang ni dia ada buat short film seronok-seronok dengan kawan PPP dia yang selalu dia jumpa, Apan dan Zan (zan budak mcc masuk ppp lepas kita semua tak dapat fly).

Filem pendek dia ditayangkan di HELP Institute pada hari isnin hari tu (7hb Ogos) dan ramai orang gelak ketawa ketika filem itu ditayangkan. Kemudian curator tayangan itu, iaitu Amir Muhammad (Lelaki Komunis Terakhir) bagitau kat RR yang filem dia terpilih untuk tayangan di Singapura (Singporean Film Exchange) kat Substation.. Apan ngan Zan pun nak join.


Itu saja lah kisah RR baru-baru ini..... Ohh... dia juga bekerja di kompeni jurutera di USJ dan masih brutal macam dulu (kalau sesapa carik gaduh, dia akan pukul ngan gitar kapok sampai pecah).

Korang boleh download kat sini movie dia tu... (dan movie apan dan zan jugak): http://www.outphace.com/

Comments

Abu S.H said…
ok..sapa nak jadi pelakon filem2 RR in future..contact aku..aku lantik diri aku jadi agent casting...hehehe
JohnLabu said…
aku nak berlakon jadi ref bola
princessren said…
dah lama dah aku mengabdikan diri, tapi apan dan zan dan RR tak panggil2 pun.. jadi pegang mikrofon pun jadilah.. tak panggil puuunnnnnn.. hahah...
Unknown said…
ada sapa2 yg blh share contact no RR?