Announcement

  • I'm back. Terima kasih kepada semua yang begitu concern. Onn yang memberi nasihat. Munzir yang call dari Birmingham. Amy yang sms. Maff yang email. Aje, Kodeng, Mary yang YM. Dan, lain2 yang bertanyakan khabar. Let's just say, it was a personal matter dan it was not meant for me to seek cheap publicity, here or anywhere. Terima kasih daun keladi kerana memahami.
  • Untuk update diri serta keluarga, sila emailkan kepada aku. Sertakan gambar sekali. Tak de gambar, aku spam email korang 100 kali sampai dapat gambar!
  • Untuk yang nak arrange small gathering berbuka puasa, boleh provide details (if it is meant as an open invitation) dan aku akan publish kat sini soonest possible.
  • Untuk ucapan "Selamat Hari Raya Aidilfitri" dan invitation untuk open house sempena hari raya nanti, sila emailkan kat aku juga. Boleh aku publishkan kat sini. Bagi ucapan Selamat Hari Raya, sekiranya boleh serta sekali gambar korang. Nak publish a la dalam paper.
  • Bagi yang belum mengisi Borang Biodata x-ADP3, sila isi dan hantar ke email yang ada dalam borang tu.
  • Please join me to welcome adik2 ADP4 dan ADP5 yang turut sudi melawat blog kita ni. Buatlah macam rumah korang jugak. We are one big family, after all.

Comments

Abu S.H said…
kakak dan abang ADP 1 (aku minat kakak Linda OC) and ADP 2 tak di welkam kan ke?

how about uncle dan auntie MUCIA? SUNNI (betul ke eja ni)hehehe

welkambek ghazari the edwardiansss
Ghaz Sanusi said…
koleq: yes, welcome to everyone lah. ADP1, ADP2 included. btw, it is spelt as SUNY.
Amy said…
Welcome back Ghaz..kepulangan ko dinanti nantikan oleh rakyat jelata ADP3 eheheh