Wajah kesayangan hamba (38)

From Nadhrah Abdul Rahman (NO3)

Some of you maybe tahu and kenal aku dgn panggilan Nut. Aku dulu NO3 .. roomies aku always and 4eva the divas Nana, Farah, Yatie, Aida & Hanis .. then tukar bilik masih geng yg sama except Yati & Aida bawa diri ke ITM .. so Munit joined us.

Now I am a grateful mama of 2 princesses: Yasmin (4) & Husna (2).. boleh le ngk gambar latest depa


Aku kawin 25 Disember 2001 with my x-schoolmate. Budak2 SMAPK tahu la siapa .. hehe.. Then 2002 my first daughter was born. Aku ngan hubby ni weekend couples masa tu sbb aku still keje KL while hubby keje kat tganu. Weekend je dia balik kejap. When Yasmin, my 1st daughter dah setahun, we decided to pindah tganu, kesian la kat dia membesar tanpa baba di sisi. Then the second daughther was born in 2004.

So now aku dah officially 3 thn as full-time housewife..yippee.. tapi kenkadang tu terasa gak nak keje balik..tapi nak buat cemana kat tganu ni job market tak menggalakkan.. maklum la aku ni dikira 'outsider'.

But next year insya-Allah hubby akan transfer ke kl..so aku maybe balik bermastautin di KL..and my fav area for 'home' is Ampang...dekat dgn my famili and famili in-laws..senang nak hantar these princesses kat atuk2 diorang sementara aku gi keje hahahaha..

So sapa2 yg nak drop umah aku meh la..nanti aku kompom dapat rumah aku kabor ye


It's nice to hear from all of us..and even nicer to meet you all soon! Sempena Bulan Ramadhan ni kayakan Ramadhan kali ini dgn keinsafan dan amalan soleh kerana ini bulan yg istimewa yg memberi peluang utk amal dan ibadah yg istimewa.

Selamat Berpuasa..semoga amalan kita diterimaNya

Comments

Abu S.H said…
itu playground kat batu burok kan?
macam iyyee je..
Amy said…
Hugs..hugs..hugs Nut..wendo nak dengar gelak tawa ko.. kalau lalu bawah bilik korang kan, tak sah kalau tak dengar hilaian tawa Nut dgn Farah...kaki gelak budak berdua ni!..Anis pun sama eheheh
Anonymous said…
izwa: weh nut..ingat aku lagi dakk..teringat dulu aku ada numpang van ko masa aku keje kat ttdi s alam. aku pun ada 2 princess, Shasha & Sarah. dulu selalu contact eh pastu dua-dua diam x de khabar berita. aku pun penah long distance ngan husband aku kl aku kat jb. anak first dah sethn baru duduk sama. skang aku dah keje kat kl. raya ni boleh la aku pi beraya umah mak kau, kau ada ke? umah mak mentua & ofis husband aku dekat je ngan umah mak kau.
Abu S.H said…
ceh..ingat si amy ni panggil aku, tapi salah eja...
hugs not equal to hucs eh?

-aku yang perasan-
Amy said…
ahahahh hucs.. mana bleh, tak sama..totally different muahahah.
N a d i a said…
amy oii...kalo bilik kitorang tu senyap sunyi je, musti something wrong somewhere le..

-nana-
Anonymous said…
assalamualaikum..

tu playground kat umah di rantau petronas tganu...sama ngan kt batu buruk ke? aku pun tak penah gi sana..nama je dok tganu..hehe

eh...aku skang dh kurang ngilai dah...kang turun kat anak2 aku kang..baba dia gak migrain plak..kehehe..tapi kalu jumpa geng aku rasa what natural cmes naturally..

ko ingat ko je ke yg rindu hugs kat aku?? aku yg dok diperantauan ni lagi la..

btw..nanti aku dah selamat pindah kl umah dah ok siap semua aku panggil le buat house warming ke hapa ke..ok..pstu korang2 ni wajib datang.

ni nombot aku buat masa ni la..

019-2818377