Kenangan Terindah (V)


--> top: kenangan bilik wawa/eddie/eron/azly (x paham aku sume 4 org tu 1 bilik skalik tp katil ada 2 jek.. posing ngan "harta" wawa
--> bottom: wawa "bertapa" atas meja aku.. yg lain tgh syok kacau si dzul


--> top: jawa, wawa, eddie, bg matt, alwie (bukan awie ke?), sadry kat bilik sad & geng
--> bottom: wajah2 comel bangun pg tak mandi terus tgk TV.


--> visit to Technology Park (nama company tu lupa ah.. buat touch 'n' go system) ke pi visit MIMOS?


--> top: SLITFC lepas menang sume games! kekeee..
--> centre: visit to ITM Arau (konon game friendly bola lah.. kena belasah 8-0 siut, saje bagi can!)
--> bottom: mkn2 IT (guys) ntah bile tak ingat


--> top: visit to Tabung Haji HQ (class apa x ingat)
--> bottom: classmate (class apa ntah John? skalik ngan bebudak class Mamaq - time tuh aku & john repeat class niih, hehehe...)


--> top: visit to National Art Gallery (arts class, subject ntah apa nama.. campur junior & senior) saje amik subject ni sbb paling senang kot! hehee..
--> bottom: wedding kat umah eddie.. ke open house?

Comments

JohnLabu said…
ad jugak gambaq aku.. gambaq kelas mamak tu aku, abg matt, ngan bruce kalau tak silap aku repeat kelas electronic... hehehehe
Anonymous said…
btul tu john. baru aku ingat class apa. sib baik lepas.
Abu S.H said…
apsal semua gambar visit aku takde?????

gambar nampak lutut aku..auwww....haram api neraka....maafkan aku!!!!!!!

john sorang je baju hitam kat arau..jumpa ex-marka

wei..alwie apa?? aku laaaaaa
JohnLabu said…
Abdul Hai juga berbaju merah
JohnLabu said…
bang matt masa tu tengah dok ushar congo kelas mamak
Abu S.H said…
hai lidah...
ko pun ada kat sini?
hehehe
ni blog kawan2 masa blajaq aku...
zebrallini said…
This comment has been removed by a blog administrator.
zebrallini said…
This comment has been removed by a blog administrator.
eddie said…
uihhh...
malu weh bini aku tgk rupa kita dalam bilik dulu hahahaha
best times!
Abu S.H said…
wahai sang pilot bermata hitam ala2 watson nyambek..

apsal di 'bold' perkataan pyan?

sila beri penjelasan.
tima kasih..

azwar, gambar bontot kau tu memang membuat akan aku teruja...
teruja utk menyebat bontot itu...
zebrallini said…
This comment has been removed by a blog administrator.
zebrallini said…
This comment has been removed by a blog administrator.