Message from Nut

Message from Nadhrah Abdul Rahman (NO3)


ni aku nak buat pengumuman sikit.

Ahad, 26hb November jam 8.30 pm aku dan suami serta nenek menakan (hehehe bhs kedah hang bukan tak tau ape maksud)... kami nak pi menyambut Lambaian Allah ke baitullah hil-haram... insya Allah nak menjalankan ibadah haji dan umrah serta ziarah.

So, dgn ini aku nak mintak maaf byk2 kat kawan2 dan kenalan andai kata sepanjang perkenalan kita niaku ade menyinggung perasaan sesapa..andai ade hutang yg nak di tuntut sila sms aku segera b4 aku berangkat..insya-allah akan aku usahakan kalu mampu utk membayar. (Sebak plak aku ni)

Doakan semoga aku dan hubby dpt buat semua ibadah fardhu dan sunat sebaik mungkin.. sihat dan selamat dlm segala hal.

Aku dah pindah KL ni..my new addr nanti aku bg.. so kalu ade yg nak jenguk aku boleh la ke rumah.

And kalu ade sesapa yg ade hajat dan doa penting yg rasa2 nk mintak tolong aku doakan kat Kaabah dan di arafah.. sila emel personal atau sms aku lah ye. Insya allah juga akan aku usahakan..

LotsOfLuv
Nut aka Nadhrah
019-2818377
msvmp@yahoo.com

Umah kat Kg pandan..call me to get the direction.

Thanks

Comments

Abu S.H said…
MasyaAllah.....Subhanallah..Alhamdulillah...!!!!

Semoga mendapat haji yang mabrur. Amiiinn.......

p/s - jgn gun atitle 'haji/hajjah' dah balik mesia nanti....
byk tak bagus dari bagus...
orag mesia je suka sgt pakai...hehehe

pp/s aku yang sgt happy namun jelessssss....hehehe...
Anonymous said…
bagus la jeles.

org tua kata kalu dah ade niat di hati insyaalah ...dipermudahkan jalan..utk ke rumah Dia

ameen..