ADP3 REUNION: there is always a first time

Tuesday, November 14, 2006

UNDANGAN PERKAHWINAN

Marina Esme Zainuddin
(NO1)

Sabtu, 25 November 2006
Pumpong, Alor Setar


4 Comments:

  • izwa : waa mariana.... congrates..!! very happy for u.. siapakah prince charming itu.. kat mana ko kenai...
    eh, ko dah ada anak buah ke belum? aku kalo boleh nak pegi.. tapi tarikh tu sama la pulak tarikh team office aku pergi jalan-jalan..
    congrates again...weh tak sabar nak tengok gambar pengantin ko. jgn lupa letak gambar dalam ni

    By Anonymous Anonymous, at Tue Nov 14, 01:00:00 PM  

  • Naa...adik tak dapat pi...maybe ony pi kot...dah sarat sangat nih...nway congrats semoga berbahagia selamanya ngan shafiq aka snoppdog (ony yg kata)....kihkihkih

    By Anonymous Jue, at Tue Nov 14, 04:17:00 PM  

  • syafiq mana? syafiq budak PPP gak ka yang anak tok penghulu tu ka?

    By Blogger JohnLabu, at Tue Nov 14, 05:17:00 PM  

  • Na... tahniah. I am sure mesti meriah nanti tu. Tapi tak leh gi. Tak larat nak bawak perut ke utara la. Jaga diri bebaik tau.

    Love
    -Normi-

    By Anonymous Anonymous, at Thu Nov 23, 03:54:00 PM  

Post a Comment

<< Home